torsdag 5. mars 2009

Jomfruturen


Jeg har hørt at det er litt sånn hipt og i tiden å ha blogg. Og hipp og i tiden, det vil jeg jo være, så jeg kastet meg på bølgen.



I skrivende stund må jeg innrømme at jeg blir litt trist av å stirre på den store, tomme sida som liksom skal være bloggen min. Derfor har jeg juksa litt og lagt ut noe som har vært lagt ut på facebook før. Jeg veit det er feigt, men det så liksom så tomt ut på den sida. Det så dessuten litt trist ut uten bilder, så bilder måtte jeg jo også legge ut. Derav den flotte fisken.

Da har jeg ihvertfall tatt min bloggmøydom, og det er jo ofte det skumleste. Ryktes det.

Mer skriblerier om fisk, jomfruturer, krig og fred kommer!




2 kommentarer:

  1. Velkommen til den o'store og meget spennende bloggverdenen! ser personlig frem til dine beretninger om fisk:)

    SvarSlett